Hirurgija kičmenog stuba – Spinalna Hirurgija

Spinalna hirurgija – Hirurgija kičmenog stuba rešava najkomplikovanije probleme koji onemogućavaju pravilno funkcionisanje kičme i čitavog organizma.

Hirurgija kičmenog stuba

Kičmeni stub predstavlja temelj ljudske figure, potporu koja je čini stabilnom, a ljudima omogućava uspravan hod.

Sastoji se od pršljenova između kojih se nalaze diskovi koji funkcionišu kao amortizeri.

Na kičmeni stub se sa spoljne strane naslanjaju mišići, a unutar kičmenog stuba postoji kanal u kome se nalaze kičmena moždina i počeci kičmenih živaca.

Kičmeni stub se sastoji iz 3 dela: vratni (cervikalni), grudni (torakalni) i lumbalno-krsni (lumbosakralni).

Postoje 3 tipa procesa koji se na kičmi mogu lečiti hirurški:

Patološke promene koje vrše pritisak na nervne strukture (kičmenu moždinu ili korene živaca), nestabilnost delova kičmenog stuba, kao i neki drugi uzrok bola koji je moguće rešiti hirurškim putem.

U okviru centra za hirurgiju bolesti kičmenog stuba gde rade vrhunski specijalisti iz ove oblasti postoje sve vrste dijagnostike i procedura koje se odnose na kičmu i kičmenu moždinu.

Kako se izvodi postupak

Medicinski tim ortopedskih hirurga i neurohirurga (spinalnih hirurga) Atlas opšte bolnice je po prvi put u Srbiji izveo kompletnu endoskopsku operaciju korekcije deformiteta kičme što je trenutno najsavremeniji vid operativnog lečenja u svetu.

snimak-skolioza
Skolioza pre operacije
skolioza posle operacije
Skolioza-posle operacije