Operacija hemoroida THD metodom po ceni od 115.000 rsd

16-05-2019
operacija hemoroida thd metodom

Hemoroidi ili šuljevi su anatomski deo građe creva. Problem nastaje onda kada dođe do njihovog proširenja. U proširenim hemoroidalnim venama otežano je oticanje krvi, javlja se otok tkiva koje okružuje vene, a ukoliko dođe do zapaljenja, hemoroidi mogu biti i veoma bolni. Hemoroidi predstavljaju uvećane, otečene i upalom  zahvaćene vene u završnom delu debelog creva- anusu i rektumu (čmaru).

Hemoroidi  prema lokalizaciji mogu biti:

unutrašnji hemoroidi – u samom rektumu

spoljašnji hemoroidi – razvijaju se na koži oko anusa

Ekperti Centra za opštu hirurgiju Atlas opšte bolnice ass dr Đorđe Knežević i dr Nemanja Zarić – sa medicinskim timom Atlas bolnice, izvodiće u narednom periodu operacije kile, žučne kese, i hemoroida po promotivnim cenama.

Cena operacije hemoroida THD metodom iznosi 115.000 rsd i nema skirivenih troškova. U cenu su uključeni svi troškovi: properativna priprema, operacija, oporavak do otpusta u večernjim satima. Potrebno je doplatiti bolnički dan (20.000 rsd) ukoliko posle operacije ostajete na noćenju u bolnici.

Ukoliko imate neke od ovih simptoma: svrab kože oko rektuma, osećaj nelagodnosti ili bol tokom pražnjenja i krvarenje vi, verovatno imate hemoroide. Prvi simptom, tj ono što pacijent najčešće prvo primeti je svetlocrvenu krv (arterijska) na papiru, vešu, wc šolji, i to nekada zna da bude dramatično.

Krvarenja hemoroida mogu ići od onih manjih ali čestih, na koje ponekad ne obratimo pažnju a koja mogu dovesti do teških anemija  sa svim simptomima anemijske bolesti, pa sve do onih intezivnih koja čak mogu dovesti do velikog gubitka krvi i ugrožavanja života.

Zapravo, obilnija krvarenja (povreda sluzokože debelog creva tvrdom stolicom npr.) najčešće dovode pacijenta lekaru. Kod tromboze hemoroida bol je vodilja ka lekaru.

THD metoda - operacija hemoroida

Operacija hemoroida THD metodom

Operacija hemoroida THD metodom predstavlja najsavremeniji vid lečenja hemoroidalne bolesti, kojom se bez reza direktno deluje na sam uzrok nastanka hemoroida. Ovom metodom se oni trajno rešavaju. Transanalna hemoroidalna dearterijalizacija THD je minimalno invazivan hirurški pristup u lečenju izvora hemoroida. THD koristi dopler za lociranje arterija koje dovode krv do hemoroida. Kada se jednom pronađe, vaš hirurg koristi šav koji se može apsorbovati da bi vezao krv. Postupak traje oko 20 minuta i nudi se kao ambulantna operacija. Nema hirurškog uklanjanja tkiva, tako da postoji minimalan postoperativni bol. Operacija hemoroida ovom metodom vas brzo vraća vašim svakodnevnim aktivnostima.

THD metoda se obično koristi za male do srednje unutrašnje hemoroide koji ne zadovoljavaju konzervativno lečenje.

THD metoda  je najmanje  invazivna u odnosu na ostale hirurške metode i praćena je minimalnim  rizikom od nastanka bolova i stresa za pacijenta. THD procedura se  izvodi u sklopu jednodnevne hirurgije i pacijent može ići  kući istog dana, a za povratak uobičajenim aktivnostima  potrebno je 5-6 dana.

Prednosti operacije hemoroida THD metodom:

• Minimalno invazivna procedura
  • Kratko vreme intervnecije
  • Minimalna nelagodnost za pacijenta
  • Brz oporavak i vraćanje svakodnevnim aktivnostima
  • Hemoroidi uklonjeni trajno

NAJPOVOLJNIJA CENA OPERACIJE HEMOROIDA 115.000 rsd

preoperativna priprema + operacija + oporavak do otpusta u večernjim satima istog dana. Potrebno je doplatiti bolnički dan (20.000 rsd) ukoliko posle operacije ostajete na noćenju u bolnici.