Vrhunska hirurgija, bez čekanja po promotivnim cenama

15-05-2019
najpovoljnije cene operacija Atlas bolnica

Obzirom na jako dugačke liste čekanja, na preveliki broj pacijenata koji gube najvažniju bitku dok čekaju svoj red na operaciju,  učestala odlaganja operacija usled nedostatka adekvatnog materijala ili osoblja u državnim bolnicama, Atlas opšta bolnica izvodiće određene hirurške intervencije po promotivnim cenama.

Zato što znamo koliko je bitno da se bolest uoči, dijagnostikuje i pravilno leči, zato što živimo u vremenu gde je ono najvažnije – zdravlje, nažalost ono čega najmanje imamo, zato što imamo ekspertski tim i vrhunski opremljene sale, odlučili smo se da na ovaj način učinimo više dostupnu hirurgiju pacijentima koji sami snose troškove svog lečenja.

Ekperti Centra za opštu hirurgiju Atlas opšte bolnice na čelu sa ass dr Knežević Đorđem, dr Nemanja Zarić – opšti hirurg i dr sc. med Stevan Jokić – onkolog sa medicinskim timom Atlas bolnice, izvodiće u narednom periodu operacije kile, žučne kese, hemoroida, fibroadenoma, štitaste žlezde i  kancera dojke  po promotivnim cenama.

Operacija kile – cena 80.000

Operacija žučne kese – cena 100.000

Operacija fibroadenoma dojke – cena 106.000

Operacja  hemoroida THD metodom – cena 115.000

Operacija štitaste žlezde – cena 177.000

Operacija kancera dojke – cena 240.000

Operacija kile

Lečenje kile je isključivo operativno. Operacije koje se preduzimaju u cilju trajnog rešenja mogu biti klasične ( rez na trbuhu) ili laparoskopske (manji rezovi kojima se operacija vrši iznutra). Potrebno je naglasiti da se kod većine pacijenata implantira (ugrađuje) sintetski materijal “mrežica” koji pravi barijeru na slabom mestu u trbušnom zidu.Takva hirurška procedura se najčešće naziva beztenzionom tehnikom. To su protetski materijali koji nam pomažu da pacijent postoperativno praktično nema bolove ili da budu jako slabog inteziteta, kao i da se kile posle operacije ne vraćaju, odnosno da je procenat recidiva praktično zanemarljiv.

Pacijent nakon operacije ostaje jedan dan u bolnici. U cenu je uračunata i preoperativna priprema.

NAJPOVOLJNIJA CENA OPERACIJE KILE 80.000 RSD

Preoperativna priprema + operacija + bolnički dan

operacija kile promo cena Atlas bolnica

Operacija žučne kese

U Atlas opštoj bolnici u okviru Centra za opštu hirurgiju tim lekara izvodi  laparoskopsku operaciju žučne kese (holecistektomiju). Holecistektomija je minimalno invazivna hirurška procedura kojom se uklanja obolela žučna kesa. Ova tehnika je u suštini zamenila otvorenu tehniku za rutinske holecistektomije još od ranih 90-ih. U ovom trenutku, laparoskopska holecistektomija je metoda izbora za lečenje:

• holecistitisa (akutnog ili hroničnog)
  • simptomatske holelitijaze
  • bilijarne diskinezije
  • akalkuloznog holecistitisa
  • bilijarnog pankreatitisa
  • polipa žučne kese

Slučajevi tumora žučne kese obično se najbolje rešavaju otvorenom holecistektomijom

NAJPOVOLJNIJA CENA OPERACIJE ŽUČNE KESE 100.000 RSD

operacija žučne kese Atlas bolnica

Operacija fibroadenoma dojke – Tumorektomija

Fibroadenom je nekancerozni (dobroćudni) tumor koji se najčešće javlja u adolescenciji i kod žena mlađih od 30 godina. Fibroadenom je građen od dve vrste tkiva: vezivnog i žlezdanog

Fibroadenom se može opisati kao čvrsta, glatka i gumena nakupina tkiva – kvržica (kuglica). Obično je bezbolan i može varirati u veličini i postati smetnja pod kožom. Postoji mogućnost da se stvori jedan ili više fibroadenoma u telu. Uglavnom je u rasponu do 10 centimetara.

Dijagnostikuju se ultrazvukom, mamografijom, a potvrđuju biopsijom tankom iglom i citološkim pregledom aspirata. Fibroadenome klasifikovane kao benigne treba samo pratiti bez ekscizije. Međutim, fibroadenom je teško razlikovati od filoidnog tumora tako da ukoliko fibroadenom pokazuje nagli rast treba ga izvaditi.

Lekar  može preporučiti operaciju uklanjanja fibroadenoma, ako smatra da su testovi abnormalni.  Kod postupka odstranjenja biopsijom, hirurg uklanja tkivo dojke i šalje u laboratoriju nalaze na proveru.

NAJPOVOLJNIJA CENA FIBROADENOMA DOJKE 106.000 RSD

operacija fibroadenoma dojke

Operacja  hemoroida THD metodom

Hemoroidi ili šuljevi su anatomski deo građe creva. Problem nastaje onda kada dođe do njihovog proširenja. U proširenim hemoroidalnim venama otežano je oticanje krvi, javlja se otok tkiva koje okružuje vene, a ukoliko dođe do zapaljenja, hemoroidi mogu biti i veoma bolni. Hemoroidi predstavljaju uvećane, otečene i upalom  zahvaćene vene u završnom delu debelog creva- anusu i rektumu (čmaru).  Hemoroidi  mogu biti lokalizovani u samom rektumu (unutrašnji hemoroidi) ili se  mogu razviti na koži oko anusa (spoljašnji hemoroidi). Tegobe koje  nastaju kao posledica nastanka hemoroida su svrab kože oko rektuma, osećaj nelagodnosti ili bol tokom pražnjenja i krvarenje.

Operacija hemoroida THD metodom predstavlja najsavremeniji vid lečenja hemoroidalne bolesti, kojom se bez reza direktno deluje na sam uzrok nastanka hemoroida. Ovom metom se oni trajno rešavaju. Transanalna hemoroidalna dearterijalizacija (THD) je minimalno  invazivna hirurška metoda kojom se  leče hemoroidi. Ova procedura je najmanje  invazivna u odnosu na ostale hirurške metode i praćena je minimalnim  rizikom od nastanka bolova i stresa za pacijenta. THD procedura se  izvodi u sklopu jednodnevne hirurgije i pacijent može ići  kući istog ili sledećeg dana, a za povratak uobičajenim aktivnostima  potrebno je 5-6 dana

NAJPOVOLJNIJA CENA OPERACIJE HEMOROIDA 115.000 RSD

operacija hemoroida thd metodom

Operacja  štitaste žlezde

Štitna žlezda je zadužena za proizvodnju hormona koji regulišu metabolizam, tako da ga poremećaji u njenom radu ubrzavaju ili usporavaju.

Naime, hipertireoza (povećano lučenje hormona štitne žlezde), koja je pretežni razlog za operaciju, je najčešća kod žena iznad šezdeset godina. I hipotireoza (smanjeno lučenje hormona štitne žlezde) nije znatno manje bezazlena. Ona može da dovede do tiroidnih nodula (čvorića) koji se razvijaju unutar žlezde. Genetika takođe predstavlja bitan faktor pojavljivanja ovih poremećaja. Poremećaji štitne žlezde u porodičnoj istoriji bolesti su bitan opominjući faktor koji nikako ne treba ignorisati.

Žene su ugroženije od poremećaja štitne žlezde, čak osam puta češće oboljevaju u odnosu na muškarce.

Sama operacija štitaste žlezde koja se izvodi u Atlas opštoj bolnici traje od 45 minuta do dva sata i izvodi se u opštoj anesteziji. Pacijent odlazi kući najduže 2 dana posle operacije i vraća se svojim uobičajenim životnim aktivnostima. Nakon operacije ne preporučuju se fizičke aktivnosti i umaranja. Život posle operacije tiroidne žlezde se vrlo brzo vraća  u normalu, komplikacije su veoma retke, uglavnom se radi o privremenim oštećenjima živaca koji omogućavaju pokretanje glasnih žica, što uzrokuje promuklost.

NAJPOVOLJNIJA CENA OPERACIJE ŠTITASTE ŽLEZDE  177.000 RSD

Preoperativna priprema + operacija + bolnički dan

najpovoljnija operacija štitne žlezde Atlas bolnica

Operacija kancera dojke

Rak dojke je maligna bolest koja u najvećem broju slučajeva zahteva hitnu hirurgiju dojke. U ovom slučaju maligne ćelije se razvijaju u tkivu dojke. Ovakvo tkivo može da raste u okviru tkiva porekla ili se širi (metastazira) u druge delove tela. Iako je rak dojke prvenstveno bolest žena, oko 1% karcinoma dojke javlja se kod muškaraca.

Operacija raka dojke podrazumeva odstranjivanje tumora iz dojke bilo da je on maligni ili benigni. Lečenje raka dojke i prognoza bolesti zavise od vrste karcinoma, stadijuma bolesti, starosti pacijenta, i mnogih drugih osobenosti. Uspešnost operacije raka dojke zavisi od veličine i proširenosti tumora, njegove pokretljivosti u odnosu na grudne mišiće, infiltracije kože, ali i od odnosa veličine tumora i veličine dojke.

Što je tumor manji, izlečenje je izvesnije, uz mali operativni zahvat i poštedu dojke i limfnih čvorova. Ako se lečenje započne u ranoj fazi, dok nije probio bazalnu membranu i počeo da se širi, dovoljna je jedna ekscizija tumora, uz eventualno minimalno zračenje, da se spreči komplikovanje bolesti.

NAJPOVOLJNIJA CENA OPERACIJE KANCERA DOJKE 240.000 RSD

Preoperativna priprema + operacija + bolnički dan

najpovoljnija operacija kancera dojke Atlas bolnica