Operacija hemoroida THD metodom

operacija hemoroida THD metodom

Hemoroidi ili šuljevi su anatomski deo građe creva. Problem nastaje onda kada dođe do njihovog proširenja. U proširenim hemoroidalnim venama otežano je oticanje krvi, javlja se otok tkiva koje okružuje vene, a ukoliko dođe do zapaljenja, hemoroidi mogu biti i veoma bolni. Hemoroidi predstavljaju uvećane, otečene i upalom  zahvaćene vene u završnom delu debelog creva, analnom kanalu.

Hemoroidi  prema lokalizaciji mogu biti:

unutrašnji hemoroidi – u samom analnom kanalu

spoljašnji hemoroidi – razvijaju se na koži oko anusa

Ekpert Centra za opštu hirurgiju Atlas opšte bolnice dr Nemanja Zarić sa medicinskim timom Atlas bolnice, izvodiće u narednom periodu operaciju hemoroida THD metodom po promotivnoj ceni.

Ukoliko imate neke od ovih simptoma: svrab kože oko rektuma, osećaj nelagodnosti ili bol tokom pražnjenja i krvarenje vi, verovatno imate hemoroide. Prvi simptom, tj ono što pacijent najčešće prvo primeti je svetlocrvenu krv na WC papiru, vešu, WC šolji, i to nekada zna da bude dramatično.

Krvarenja hemoroida mogu ići od onih manjih ali čestih, na koje ponekad ne obratimo pažnju a koja mogu dovesti do teških anemija  sa svim simptomima anemijske bolesti, pa sve do onih intezivnih koja čak mogu dovesti do velikog gubitka krvi i ugrožavanja života.

Zapravo, obilnija krvarenja (povreda sluzokože debelog creva tvrdom stolicom npr.) najčešće dovode pacijenta lekaru. Kod tromboze hemoroida bol je vodilja ka lekaru.

THD metoda - operacija hemoroida

Operacija hemoroida THD metodom

Operacija hemoroida THD metodom predstavlja najsavremeniji vid lečenja hemoroidalne bolesti, kojom se bez reza vrši podvezivanje hemoroidalnih arterija i rešavaju se prolabirani hemoroidi.  Transanalna hemoroidalna dearterijalizacija THD je minimalno invazivan hirurški pristup u lečenju hemoroidalne bolesti. THD koristi dopler sondu za lociranje arterija koje dovode krv do hemoroida. Podvezivanjem arterija sprečava se dotok krvi do hemoroida. Postupak traje oko 30 minuta i izvodi se u opštoj anesteziji. Nema hirurškog uklanjanja tkiva, tako da postoji minimalan postoperativni bol. Operacija hemoroida ovom metodom Vas brzo vraća vašim svakodnevnim aktivnostima.

THD metoda se obično koristi za male do srednje unutrašnje hemoroide koji ne odgovaraju adekvatno na konzervativno lečenje.

THD metoda je najmanje invazivna u odnosu na ostale hirurške metode i praćena je minimalnim  rizikom od nastanka bolova i stresa za pacijenta. THD procedura se  izvodi u sklopu jednodnevne hirurgije i pacijent može ići  kući istog dana, a za povratak uobičajenim aktivnostima  potrebno je 5-6 dana.

Prednosti operacije hemoroida THD metodom:

• Minimalno invazivna procedura
  • Kratko vreme intervencije
  • Minimalna nelagodnost za pacijenta
  • Brz oporavak i vraćanje svakodnevnim aktivnostima