Centar za bolesti kičme

Atlas opšta bolnica je lider u lečenju kičme

U Centru za bolesti kičme naše bolnice gde se izvode najsavremenije operacije kičme, tim lekara  je sastavljen od najvećih regionalnih stručnjaka za spinalnu hirurgiju gde se primenuju najnovije metode lečenja u cilju poboljšanja zdravstvenog stanja pacijenata.

Hirurgija kičmenog stuba rešava najkomplikovanije probleme koji onemogućavaju pravilno funkcionisanje kičme i čitavog organizma.

Centar za bolesti kičme primenom adekvatnih metoda, tretmana i hirurških zahvata rešava najkomplikovanije probleme koji onemogućavaju normalno funkcionisanje kičme.

Centar za bolesti kičme

Kičmeni stub se sastoji od pršljenova između kojih se nalaze diskovi, koji poput amortizera omogućavaju ljudima uspravan i pravilan hod i funkcionisanje čitave figure.

Kičmeni stub se sastoji iz 3 dela: vratni (cervikalni), grudni (torakalni) i slabinsko-krsni (lumbosakralni).

Različite vrste patoloških promena koje mogu nepovoljno uticati na kičmenu moždinu i samim tim na stabilnost kičmenog stuba mogu se uspešno regulisati hirurškim putem.

Kičmeni stub predstavlja temelj ljudske figure, potporu koja je čini stabilnom, a ljudima omogućava uspravan hod.

Sastoji se od pršljenova između kojih se nalaze diskovi koji funkcionišu kao amortizeri.

Na kičmeni stub se sa spoljne strane naslanjaju mišići, a unutar kičmenog stuba postoji kanal u kome se nalaze kičmena moždina i počeci kičmenih živaca.

Potražite dodatne informacije iz oblasti: Centar za bolesti kičme

Eksperti iz oblasti: Centar za bolesti kičme