Priručnik o prevenciji i lečenju COVID-19 infekcije bolnice u Kini

Priručnik o prevneciji i lečenju COVID 19

Evropa je po broju smrtnih slučajeva od virusa Covid-19 prestigla celu Aziju, signalizirajući da je na našem kontinentu pandemija van kontrole, dok je Kina uspela da obuzda virus. Razmišljali smo se, koji doprinos, pored naravno, svog medicinskog osoblja, bolnice, opreme i znanja možemo da ponudimo u ovim zaista teškim vremenima. Odlučili smo se za edukaciju!

Dr Nemanja Zarić – opšti hirurg Atlas bolnice, stupio je u kontakt sa bolnicom u Kini koja je imala izuzetne rezultate u borbi protiv virusa COVID-19. Nisu imali ni jednog pacijenta koji je preminuo tokom lečenja od COVID-19 virusa. Nakon toga zamolili smo ih da podele svoja iskustva i mere koje su preduzimali a kao rezultat te saradnje pred vama je priručnik dostupan na srpskom jeziku.

PROSLEDITI SVIM ZDRAVSTVENIM RADNICIMA: NOVI PRIRUČNIK O PREVENCIJI I LEČENJU COVID-19

Priručnik o prevenciji i lečenju COVID-19 infekcije bolnice u Kini koja je imala 0% mortalitet.

Poštovane kolege,

Čast nam je i zadovoljstvo da vam predstavimo srpsko izdanje “Priručnika za prevenciju i lečenje COVID-19 infekcije”.
Ovaj priručnik sastavile su kolege i stručnjaci iz Prve pridružene bolnice Medicinskog fakulteta Univerziteta u Zheijang-u, NR Kina, a na osnovu svoje teške borbe sa novim COVID-19 virusom. Fascinantni rezultati koje su postigli u prevenciji i lečenju obolelih čine ovaj priručnik veoma vrednim štivom obzirom da se i mi, kao i ostatak sveta, po prvi put susrećemo sa ovim virusom, te je iskustvo jedan od najvažnijih resursa koji nam je potreban.

Vodič za oblačenje i svlačenje lične zaštitne opreme PPE u radu sa COVID19 pacijentima
Priručnik je objavljen na Alibaba Cloud platformi, a srpsko izdanje je nastalo kao rezultat saradnje lekara Opšte bolnice Atlas iz Beograda i humanitarne organizacije 28. Jun ,uz dozvolu autora iz Kine. Originalnu verziju možete pronaći OVDE.
Želja nam je da približimo iskustva lekara iz Kine našim kolegama širom Srbije, ali i sveta i da podelimo saznanja u prevenciji i lečenju COVID-19 infekcije u trenutku kada u Srbiji, Crnoj Gori i Republici Srpskoj raste broj novoobolelih i kada se primenjuju sve strožije mere u pokušaju usporavanja daljeg širenja infekcije.
Zahvaljujemo se kolegama i prevodiocima koji su omogućili da srpsko izdanje ovog Priručnika bude publikovano u rekordnom roku.
Nadamo se da će vam preporuke i saveti kolega iz Kine biti veoma korisni u vašem svakodnevnom radu.
Srdačno,

dr Nemanja Zarić, Opšta bolnica Atlas
Filip Filipi, predsednik, 28. Jun.