opšta hirurgija

Operacija žučne kese po ceni od 100.000 rsd

Žučna kesa je kruškoliki organ koji predstavlja rezervoar žuči. Najčešća oboljenja žučne kese su kalkuloza i polipi. Kalkuloza zučne kese

saznaj više

Vrhunska hirurgija, bez čekanja po promotivnim cenama

Obzirom na jako dugačke liste čekanja, na preveliki broj pacijenata koji gube najvažniju bitku dok čekaju svoj red na operaciju,

Operacija kile po ceni od 80.000 dinara

Ekperti Centra za opštu hirurgiju Atlas opšte bolnice ass dr Knežević Đorđe  i dr Nemanja Zarić sa timom, izvodiće u

saznaj više

Analna fisura – uzroci, simptomi, lečenje

Analni kanal je poslednji deo debelog creva (kolona) koji izlazi iz tela. Vrlo je kratak, dužine oko 2.5-5 cm

saznaj više

Lečenje maligniteta novim metodama sa kolegama iz Hrvatske

U Beogradu je održan stručni sastanak ULOGA RADIOHIRURGIJE U LEČENJU ONKOLOŠKIH BOLESNIKA. Inicijatori i organizatori sastanka su Opšta bolnica Atlas

saznaj više

Šta raditi kada nemamo nikakve simptome?

Kancer debelog creva je drugi najčešći zloćudni tumor od koga oboljevaju ljudi u Srbiji. Statistika kaže da od kancera creva

Trajno rešenje za hemoroide – THD metoda

Operacija hemoroida – savremenom THD metodom izvodiće se po promotivnoj ceni od 115.000 rsd samo u Atlas bolnici. Šta su

saznaj više

Laparoskopska operacija žučne kese – najpovoljnija cena

Kako nam se bliži vreme praznika i novogodišnje atmosfere, tim Atlas bolnice nastavlja sa specijalnim cenama po kojima nudi određene

saznaj više

Operacija preponske kile po neverovatnoj ceni

Kila sama po sebi nije opasna, ali se vrši njeno hirurško lečenje zbog mogućih komplikacija. Ukoliko ste operaciju odlagali, sada je pravi trenutak

5 simptoma kancera debelog creva koje je lako uočiti

Rak debelog creva i rektuma,  poznatiji kao kolorektalni kancer, treća je najčešća vrsta kancera kod muškaraca i žena, što se

Hirurgijom protiv maligniteta

Život i za pacijente nakon metastaza – operacija jetre – prof. dr Aleksandar Karamarković Prošlo je vreme kada su se

Operacija bez reza – Minimalno invazivna hirurgija

Prenosimo razgovor sa gostovanja u jutarnjem programu specijaliste opšte hirurgije Atlas bolnice dr Nemanje Zarića na temu minimalno invazivne hirurgije.

saznaj više

Minimalno invazivna operacija štitaste žlezde

Minimalno invazivna operacija štitaste žlezde – manji bol, manji ožiljak, veće zadovoljstvo! Štitasta žlezda je najveća endokrina žlezda u našem

Centar za hirurgiju jetre