opšta hirurgija

Operacija žučne kese

Žučna kesa je kruškoliki organ koji predstavlja rezervoar žuči. Najčešća oboljenja žučne kese su kalkuloza i polipi. Kalkuloza zučne kese

Operacija kile

Ekperti Centra za opštu hirurgiju Atlas opšte bolnice doc. dr Knežević Đorđe, dr Aleksandar Milovanović i dr Nemanja Zarić sa

saznaj više

Analna fisura – uzroci, simptomi, lečenje

Analni kanal je poslednji deo debelog creva (kolona) koji izlazi iz tela. Vrlo je kratak, dužine oko 2.5-5 cm

saznaj više

Lečenje maligniteta novim metodama sa kolegama iz Hrvatske

U Beogradu je održan stručni sastanak ULOGA RADIOHIRURGIJE U LEČENJU ONKOLOŠKIH BOLESNIKA. Inicijatori i organizatori sastanka su Opšta bolnica Atlas

saznaj više

Šta raditi kada nemamo nikakve simptome?

Kancer debelog creva je drugi najčešći zloćudni tumor od koga oboljevaju ljudi u Srbiji. Statistika kaže da od kancera creva

Rešenje za hemoroide – THD metoda

Operacija hemoroida – savremenom THD metodom izvodiće se po promotivnoj ceni od 135.000 rsd samo u Atlas bolnici. Šta su

Laparoskopska operacija žučne kese

Kako nam se bliži vreme praznika i novogodišnje atmosfere, tim Atlas bolnice nastavlja sa specijalnim cenama po kojima nudi određene

Operacija preponske kile

Kila sama po sebi nije opasna, ali se vrši njeno hirurško lečenje zbog mogućih komplikacija. Ukoliko ste operaciju odlagali, sada je pravi trenutak

5 simptoma kancera debelog creva koje je lako uočiti

Rak debelog creva i rektuma,  poznatiji kao kolorektalni kancer, treća je najčešća vrsta kancera kod muškaraca i žena, što se

Hirurgijom protiv maligniteta

Život i za pacijente nakon metastaza – operacija jetre – prof. dr Aleksandar Karamarković Prošlo je vreme kada su se

Operacija bez reza – Minimalno invazivna hirurgija

Prenosimo razgovor sa gostovanja u jutarnjem programu specijaliste opšte hirurgije Atlas bolnice dr Nemanje Zarića na temu minimalno invazivne hirurgije.

saznaj više

Minimalno invazivna operacija štitaste žlezde

Minimalno invazivna operacija štitaste žlezde – manji bol, manji ožiljak, veće zadovoljstvo! Štitasta žlezda je najveća endokrina žlezda u našem

Centar za hirurgiju jetre