Trilogy – Revolucionarna svetska metoda hirurškog lečenja hemoroida

MANJE BOLA. BRŽI OPORAVAK. MODERNO LEČENJE.

Hemoroidalna bolest danas predstavlja jedno od najčešćih oboljenja savremenog čoveka, pogotovo u okviru zanimanja koja zahtevaju dugotrajno sedenje kao i nemogućnost redovne i kvalitetne ishrane. Ona se manifestuje bolom u predelu analnog kanala, svrabom perianalne regije, pojavom bolne otekline u predelu analnog kanala, otežane i bolne defekacije ili pojavom krvi u stolici. Sve pobrojane tegobe onemogućavaju normalno svakodnevno funkcionisanje, a neadekvatno lečenje može da dovede do komplikacija koje nekada zahtevaju dugotrajno multidisciplinarno lečenje.

Godinama unazad sabirana su iskustva hirurga i pacijenata što je dovelo do razvoja revolucionarnog „TRILOGY“ wireless  sistema koji omogućava preciznost i apsolutan komfor hirurgu u rešavanju najkomplikovanijih oblika hemoroidalne bolesti. Ovakve tehničke mogućnosti „Trilogy“ aparata pacijentu omogućava da ima minimalan postoperativni bol, izostanak sečenja i ostavljanja otvorenih rana, brz oporavak i povratak svakodnevnim aktivnostima.

Skraćenica HAL je preuzeta iz anglo-saksonske nomenklature i prestavlja proceduru ligiranja hemoroidalne arterije što je preduslov za uspešno rešavanje hemoroidalne bolesti. Precizna vizualizacija krvnih sudova je od najvećeg značaja za uspešnost procedure, a upravo u tu svrhu „Trilogy“ koristi doppler-ultrazvučni signal i time mogućnost intraoperativnih komplikacija svodi na minimum. Signal je detektovan integrisanom Bluetooth vezom. Ovom procedurom se rešavaju tri osnovna simptoma bolesti: bol, svrab i krvarenje.

RAR (Recto Anal Repair) omogućava gotovo bezbolno repariranje analne mukoze koja prolabira u spoljašnju sredinu, a može se videti najčešće u uznapredovalim stadijumima bolesti.

Sa ponosom napominjemo da je Opšta Bolnica Atlas prva uvela ovu revolucionarnu metodu u Srbiji uz edukaciju naših eksperata iz oblasti koloproktologije. Na ovaj način nastavlja se naša vizija uvođenja novih procedura i dovođenja svetske hirurgije u samo srce Beograda.

„Trilogy“ predstavlja revoluciju u hirurškom lečenju hemoroida jer je u jednom aparatu sabrao sva pozitivna iskustva pacijenata kao i iskustva i primedbe iskusnih kolorekralnih hirurga. Ovakva sinergija stvorila je efektan, komforan i bezbedan način rešavanja hemoroidalne bolesti, a postoperativna inskustva pacijenata govore u prilog minimalnog ranog postoperativnog bola, brzog oporavka i povratka svakodnevnim aktivnostima, kao i trajnog nestanka simptoma svraba, bola i krvarenja.

Iskoristite jedinstvenu mogućnost i zakažite pregled kod hirurga iz našeg eskpertskog tima kako bi se na efikasan i komforan način zauvek rešili tegoba prouzrokovanih hemoroidalnom bolešću.