Pregledi, dijagnostika, laboratorija

Pregled predstavlja prikupljanje informacija o stanju zdravlja pacijenta čulima doktora, korišćenjem samo najosnovnijih instrumenata kao što su: stetoskop, neurološki čekić, fenendoskop ili manometar.

Pregledi, dijagnostika, laboratorija

Načini pregleda su: inspekcija, odnosno, pregled gledanjem, auskultacija, odnosno, pregled osluškivanjem, perkusija, odnosno, lupkanje određenih delova tela pacijenta i palpacija, odnosno, pipanje.

Pored ovih osnovnih metoda, postoji i čitav niz kombinovanih metoda koji mogu da doprinesu upoznavanju zdravstvene slike pacijenta.

Dijagnostika predstavlja postupak kojim se definiše bolest ili patološko stanje , odnosno proces koji vode do dijagnoze bolesti.

Tokom tog procesa, doktor se rukovodi simptomima i znakovima bolesti.

Proces dijagnostike sastoji se od: anamneze, fizikalnog pregleda i ostalih dijagnostičkih metoda.

Laoboratorija predstavlja posebnu organizaciono-radnu celinu u kojoj se izvode različita ispitivanja posebnom opremom i uređajima i na osnovu kojih se dobijaju važni, precizni i relevantni podaci o zdravstvenom stanju pacijenta.

Lekari Atlas opšte bolnice, spremni su da pažljivim pristupom svakom pacijentu urade sve nephodne preglede i analize i na osnovu toga odaberu najadekvatniji postupak koji za cilj ima lečenje i unapređenja njegovog zdravlja.

Potražite dodatne informacije: Pregledi, dijagnostika, laboratorija

Eksperti iz oblasti: Pregledi, dijagnostika, laboratorija