ORL pregledi

ORL pregledi – Otorinolaringologija je oblast koja se bavi dijagnostikom i lečenjem bolesti uha, grla i nosa kod dece i odraslih.

ORL pregledi

Osnovni otorinolaringološki pregled uključuje pregled uha, grla, nosa i vrata.

ORL centar Atlas opšte bolnice, omogućava svojim klijentima da probleme sa sluhom i oboljenja sinusa reše uz pomoć eminentnih stručnjaka i savremene kompjuterske dijagnostike.

U Atlas opštoj bolnici, mogu se obaviti sledeći specijalistički ORL pregled:

Pregled otorinolaringologa u Atlas opštoj bolnici obuhvata:

Ukoliko lekar zaključi da je potrebno, uzeće bris ili krv na mikrobiološku, odnosno biohemijsku analizu.

Osim standardnih ORL problema kao što su bakterijske i gljivične infekcija spoljnog uha, oboljenja srednjeg uha i Eustahijeve tube dece i odraslih, oboljenja usne šupljine i ždrela, oblast otorinolaringologije se bavi i problematikom oboljenja glasnih žica, ispitivanjem sluha dece i odraslih, kao i ispitivanjem i lečenjem vrtoglavice.

Atlas opšta bolnica poseduje različite dijagnostičke aparate i testove koji omogućavaju dijagnostiku:

Osim ambulantnih pregleda, u operacionoj sali Atlas opšte bolnice  se mogu obaviti i ORL hirurške intervencije:

Potražite dodatne informacije iz oblasti: ORL pregledi

Eksperti iz oblasti: ORL